iCandy petogodišnje jamstvo

iCandy ima dugogodišnju tradiciju proizvodnje kolica te je postao sinonim za kvalitetu kako na inozemnim tržištima tako i kod nas.

Na radost svih korisnika iCandy kolica i onih koji će to tek postati, sa zadovoljstvom možemo zaključiti kako je s 1. siječnjom 2019. na snagu stupila odluka da sva kolica prodana od tog datuma imaju jamstvo od 5 godina. Bez registracije, dovoljno je samo javiti se na prodajno mjesto.

Kolica

Duljina jamstvenog perioda:

  •  jamstvo od 5 godina.

Promjene u jamstvu:

  • Nije potrebna registracija jamstvo se ostvaruje samo uz predočenje računa kao dokaza o kupovini.
  • Više nije potrebno obaviti redovan servis kolica kako bi se ostvarilo petogodišnje jamstvo.
  • Jamstvo od 5 godina se ostvaruje neovisno o propisima određenih trgovina ili tržišta.
  • Jamstvo je prijenosno. Primjerice, ukoliko su kupljena polovna kolica, i drugi vlasnik može koristiti pravo od 5 godina od datuma kupovine kolica kod ovlaštenog prodavatelja, uz predočenje originalnog računa prvotne kupnje.

Što jamstvo ne pokriva:

Jamstvo isključivo pokriva tvorničke pogreške i pogreške u proizvodnji, a ne pokriva sljedeće:

  • Nepravilnu upotrebu kolica.
  • Oštećenja prilikom leta zrakoplovom, oštećenja nastala u prometnoj nesreći, krađu i sl.
  • Kolica otpisana od strane osiguravajuće kuće.
  • Izmjene, preinake i neovlaštene radove na kolicima.
  • Štetu i koroziju nastalu utjecajem vremenskih uvjeta.
  • Kozmetička oštećenja i oštećenja površine grebanjem, struganjem, mrljama i slično.

Također ne pokriva štetu nastalu manjkom pažnje ili prirodnom degragacijom, kao što je:

  • Popravak u neovlaštenom servisnom centru.
  • Štetu nastalu nakon ili tijekom korištenja podesta za drugo dijete (buggy boarda)
  • Upotrebom dijelova i dodataka neodobrenih od strane iCandya.
  • Normalnu potrošnju materijala, kao što je izlizanost guma, blijeđenje tkanina, hrđu ili gubitak forme
  • Postupno trošenje mehaničkih dijelova u skladu s korištenjem i starenjem proizvoda.

Kako kupac može ostvariti jamstvo:

Ova stavka se ne mijenja u odnosu na dosadašnju proceduru. Kupac uvijek prvo treba kontaktirati prodajno mjesto u kojem je ostvario kupovinu svojih kolica, te će ga oni dalje uputiti u postupak.

Ukoliko se prodajno mjesto zatvorilo, tada se kupac obraća direktno iCandy distributeru, koji će dalje proslijediti reklamaciju u iCandy centralu.