iCandy petogodišnje jamstvo
iCandy ima dugogodišnju tradiciju proizvodnje kolica te je postao sinonim za kvalitetu kako na inozemnim tržištima tako i kod nas.
Na radost svih korisnika iCandy kolica i onih koji će to tek postati, sa zadovoljstvom možemo zaključiti kako je s 1. siječnjom 2019. na snagu stupila odluka da sva kolica prodana od tog datuma imaju jamstvo od 5 godina. Bez registracije, dovoljno je samo javiti se na prodajno mjesto.
Kolica
Duljina jamstvenog perioda:
- jamstvo od 5 godina.
Promjene u jamstvu:
- Nije potrebna registracija – jamstvo se ostvaruje samo uz predočenje računa kao dokaza o kupovini.
- Više nije potrebno obaviti redovan servis kolica kako bi se ostvarilo petogodišnje jamstvo.
- Jamstvo od 5 godina se ostvaruje neovisno o propisima određenih trgovina ili tržišta.
- Jamstvo je prijenosno. Primjerice, ukoliko su kupljena polovna kolica, i drugi vlasnik može koristiti pravo od 5 godina od datuma kupovine kolica kod ovlaštenog prodavatelja, uz predočenje originalnog računa prvotne kupnje.
Što jamstvo ne pokriva:
Jamstvo isključivo pokriva tvorničke pogreške i pogreške u proizvodnji, a ne pokriva sljedeće:
- Nepravilnu upotrebu kolica.
- Oštećenja prilikom leta zrakoplovom, oštećenja nastala u prometnoj nesreći, krađu i sl.
- Kolica otpisana od strane osiguravajuće kuće.
- Izmjene, preinake i neovlaštene radove na kolicima.
- Štetu i koroziju nastalu utjecajem vremenskih uvjeta.
- Kozmetička oštećenja i oštećenja površine grebanjem, struganjem, mrljama i slično.
Također ne pokriva štetu nastalu manjkom pažnje ili prirodnom degragacijom, kao što je:
- Popravak u neovlaštenom servisnom centru.
- Štetu nastalu nakon ili tijekom korištenja podesta za drugo dijete (buggy boarda)
- Upotrebom dijelova i dodataka neodobrenih od strane iCandya.
- Normalnu potrošnju materijala, kao što je izlizanost guma, blijeđenje tkanina, hrđu ili gubitak forme
- Postupno trošenje mehaničkih dijelova u skladu s korištenjem i starenjem proizvoda.
Kako kupac može ostvariti jamstvo:
Ova stavka se ne mijenja u odnosu na dosadašnju proceduru. Kupac uvijek prvo treba kontaktirati prodajno mjesto u kojem je ostvario kupovinu svojih kolica, te će ga oni dalje uputiti u postupak.
Ukoliko se prodajno mjesto zatvorilo, tada se kupac obraća direktno iCandy distributeru, koji će dalje proslijediti reklamaciju u iCandy centralu.