Pitanja i odgovori

Prije nego što kupite svoja iCandy kolica:

  • KOJI SU DODACI DOSTUPNI?

Imamo razne vrste dostupnih dodataka za svaku kolekciju dječjih kolica.
Za više informacija upotrijebite poveznice na glavnom izborniku.

  • MOGU LI SKLOPITI OKVIR/ DJEČJA KOLICA S PRIČVRŠĆENIM SJEDALICAMA, NOSILJKAMA ILI AUTOSJEDALICAMA?

iCandy Orange kolica je moguće sklopiti sa pričvršćenim jednim sjedećim dijelom.

iCandy Peach kolica nije moguće sklopiti sa ni sa kojim dodatkom pričvršćenim na okvir kolica.

  • KOJA SE JEDNOSTRUKA DJEČJA KOLICA MOGU PRETVORITI U DVOSTRUKA ILI TANDEM?

Okvir Orange kolica može se pretvoriti u tandem sustav prijevoza uz dodatak adaptera za promjenu konfiguracije. Za blizance je potrebno dodati i materijal za košaru za novorođenče, odnosno materijal za sjedeći dio. Ti potrebni dodaci mogu se naručiti kod vašeg prodavača.
Peach dječja kolica također su dostupna kao tandem za djecu staru najmanje 6 mjeseci (Peach Blossom) i tandem za novorođenčad (Peach Blossom Twin).

  • KOJA JE MAKSIMALNA TEŽINA ZA SJEDEĆI DIO?

Ukoliko je na okvir kolica, i kod Peach i Orange modela, sjedeći dio ima maksimalnu nosivost do 25 kg. Kada su kolica postavljena u konfiguraciju za dvoje djece, svaki sjedeći dio ima nosivost do 15 kg.

  • KOJA JE MAKSIMALNA TEŽINA KOJU MOGU NOSITI U KOŠARI ZA KUPOVINU?

Maksimalna težina koju možete prevoziti u košari za stvari kod Peach mdela kolica je 5 kg, a kod Orange modela je 10 kg.

  • KOJE SU TEŽINE I DIMENZIJE PROIZVODA?

Upotrijebite poveznice na glavnom izborniku kako biste doznali više informacija o težinama i dimenzijama određenih dječjih kolica i ostale korisne pojedinosti.

  • JESU LI SJEDEĆI DIJELOVI NA DJEČJIM KOLICIMA ORANGE I PEACH PRIKLADNE ZA UPOTREBU OD ROĐENJA DJETETA?

Ne. Sjedeći dijelovi su prikladni samo za djecu u dobi od najmanje 6 mjeseci koja mogu sama držati glavicu. Sva dje

ja kolica iz obitelji iCandy odlikuju se namjenskim košarama za novorođenče koje su prikladne za upotrebu od djetetova rođenja. Košare za novorođenčad dolaze kao dio seta sa povozjem i sjedećim dijelom.

  • KOLIKO DUGO MOGU KORISTITI SVOJA DJEČJA KOLICA?

Vaša kolica testirana su za težinu do 25 kg (u konfiguraciji za jedno dijete). Orange model posjeduje integrirano podvozje na kojem može stajati dijete težine do 20 kg.

  • KOJA JE MAKSIMALNA TEŽINA ZA KOŠARU ZA NOVOROĐENČE?

Sve naše košare za novorođenčad testirane su za upotrebu s maksimalnom težinom od 9 kg.

  • JESU LI RUČKE PODESIVE?

Ručke kod Orange i Peach modela su podesive po visini. Ručka na Peach modelu kolica se može izvući do 105 cm, a na Orange modelu do 110 cm.

Nakon što kupite svoja iCandy dječja kolica

  • MOGU LI NOSITI DODATNE STVARI U DJEČJIM KOLICIMA I AKO DA, GDJE?

Velika košara za kupovinu koja je isporučena s dječjim kolicima posebno je za njih dizajnirana i može nositi teret maksimalne težine 5 kg kod Peach modela, odnosno 10 kg kod Orange modela.

Iako je primamljivo vješati vrećice na ručke kolica, izričito preporučujemo da to ne radite. Postavljanje dodatnih vrećica ili košara može negativno utjecati na stabilnost vaših dječjih kolica i uzrokovati njihovo prerano trošenje ili oštećivanje koja nisu pokrivena jamstvom.

  • VEĆ IMAM PEACH ILI ORANGE KOLICA I OČEKUJEM DRUGO DIJETE. MOGU LI SVOJA DJEČJA KOLICA PRETVORITI U TANDEM KOLICA?

Okviri Peach i Orange mogu se pretvoriti u tandem sustav prijevoza uz dodatak adaptera za promjenu konfiguracije i dodatnih sjedećih dijelova/košare za novorođenče. Ti konverzijski paketi mogu se naručiti kod vašeg prodavača.

  • KOLIKO JE JAMSTVENO RAZDOBLJE?

iCandy kolica isporučuju se s 2-godišnjim jamstvom za sve proizvodne pogreške na glavnom i okvirima sjedalice. Svi iCandy dodaci, tkanine sjedalice i nosiljke imaju jamstvo od 6 mjeseci. Sva jamstvena razdoblja počinju od datuma kupovine. Vaše je pravo svoje jamstvo unaprijediti u doživotno jamstvo prema odredbama i uvjetima dolje navedenima.

  • ŠTO JE TO DOŽIVOTNO JAMSTVO?

Doživotno jamstvo se odnosi na 48 mjeseci, prema prosječnom naznačenom korištenju kolica za jedno dijete. Doživotno jamstvo primjenjivo je na sve iCandy proizvode kupljene nakon 1. travnja 2014. Jamstvo za vaš proizvod trenutačno vrijedi samo u zemlji kupovine. Da biste aktivirali doživotno jamstvo sve što morate učiniti je registrirati kod nas vaše iCandy prizvodeu roku od 3 mjeseca od dana kupnje. To se odnosi na iCandy proizvode (koji imaju serijski broj/ ili broj pošiljke) kupljene nakon 1. travnja 2014.

  • MOGU LI SVOJA KOLICA POSLATI IZRAVNO TVRTKI ICANDY NA POPRAVAK?

Ne. Sve upite morate postaviti izvornom prodavaču jer ste s njim sklopili ugovor o kupovini. Svakako ponesite jamstvenu karticu i originalan račun/dokaz o kupnji. Vaš će prodavač pregledati kolica i savjetovati vam koje sljedeće korake trebate poduzet

  • RASPAKIRALA SAM KOLICA I MISLIM DA NEŠTO NEDOSTAJE. ŠTO MOGU UČINITI?

Obavijestite svojeg prodavača što je prije moguće (u roku 14 dana od datuma kupnje/računa kolica) i on će vam moći pomoći.

  • ZAŠTO SVOJU TORBU NE MOGU OBJESITI NA RUČKE?

To ne preporučujemo jer možete oštetiti pjenu na ručki i remen torbe, a možete uzrokovati i prerano trošenje stražnjih kotača i ovjesa te nestabilnost kolica

  • MOGU LI PRIČVRSTITI PLOČU BUGGY BOARD ILI DODATNU PLATFORMU NA ICANDY DJEČJA KOLICA?

Ne. Ne preporučujemo pričvršćivanje bilo kakvih dodatnih ploča ili platformi na naše okvire jer bi ih ti dodaci mogli oštetiti. iCandy Orange već u sebi ima integriranu platformu za dijete.

  • MOGU LI ZAMIJENITI ICANDY LOGOTIP NA OKVIRU?

Ne. Taj logotip nije prijenosan i laserski je utisnut tijekom proizvodnog procesa.

  • IZGUBILA SAM SVOJU KOŠARU / ZAŠTITNU PREČKU / KIŠNU NAVLAKU / ZIMSKU NAVLAKU ZA NOGE / ZAŠTITNU PREČKU?

Ako ste izgubili bilo koji od prethodno navedenih dijelova, obratite se lokalnom prodavaču koji će vam sa zadovoljstvom naručiti zamjenske.

  • MOJE DIJETE IZGRIZLO JE ZAŠTITNU PREČKU. ŠTO BIH TREBALA UČINITI?

Iako je materijal naše pjene koji oblaže zaštitne prečke testiran na otpornost od ugriza, dijete koje je uporno može biti u stanju zagristi zaštitnu šipku. Izričito preporučujemo da je dijete u kolicima cijelo vrijeme vezano sigurnosnim pojasom koji mu onemogućuje pristup zaštitnoj prečki, a svaki pokušaj djetetovog griženja mora se odvlačenjem djetetove pažnje spriječiti. Ako je zaštitna prečka oštećena, obratite se svojem prodavaču koji će vam sa zadovoljstvom naručiti zamjensku.

Napominjemo da je zamjena zaštitnih prečki usluga koja se naplaćuje.

  • MISLIM DA SU MOJA ICANDY DJEČJA KOLICA OŠTEĆENA / NE RADE ISPRAVNO. ŠTO MOGU UČINITI?

Najprije kolica odnesite u trgovinu u kojoj ste ih kupili gdje postoje iskusni prodavači koji će ih pregledati.

  • MOJ ICANDY PRODAVAČ ZATVORIO JE TRGOVINU / PRESELIO SE. GDJE MOGU PRONAĆI SERVIS ILI DODATKE?

Upotrijebite našu web-lokaciju kako biste pronašli drugog iCandy prodavača.

  • KAKO OTVARAM I ZATVARAM ICANDY DJEČJA KOLICA?

Kliknite na poveznicu u glavnom izborniku kako biste pregledali naše videozapise o otvaranju i zatvaranju iCandy kolica

Trebate li popravak?

  • ICANDY KOLICA POTREBNO JE POPRAVITI. ŠTO BIH TREBALA UČINITI?

Ako budete imali problema s iCandy proizvodom ili će vam trebati dodatan savjet ili zamjenski dio, najprije se obratite trgovini u kojoj ste proizvod kupili.

Prodavači iz naše iCandy mreže pažljivo su odabrani kako bi našim klijentima pružali postprodajnu podršku kakva se od marke poput iCandy očekuje. Prodavači su prošli obuku našeg tehničkog tima u pružanju savjeta za servis i pregledavanju naših proizvoda, a mnogi od njih također mogu popraviti naše proizvode.

Prilikom pozivanja prodavača svakako pri ruci imajte broj serije ili serijski broj proizvoda te kopiju računa koja potvrđuje datum kupnje.

Broj serije i serijski broj nalaze se na okviru košare proizvoda. Uz dvostruke oznake pričvršćene na sjedećem dijelu, broj serije i serijski broj vidljivi su i na vanjskoj strani originalne kutije.

Doživotno jamstvo nudi se kao dodatak i ne utječe na vaša zakonska prava.

Pogledajte i druge dijelove odjeljka iCare jer mnogo puta sadrže česta pitanja koja vam mogu pomoći.

  • ŠTO BIH TREBALA UČINITI AKO PRODAVAČ OD KOJEG SAM KUPILA ICANDY PROIZVOD VIŠE NIJE ICANDY PRODAVAČ?

Ako vaš prodavač više ne prodaje iCandy dječja kolica, to ne utječe na vaša zakonska prava jer originalni ugovor o prodaji vrijedi na mjestu na kojem ste proizvod kupili, a vaš se prodavač i dalje može obratiti tvrtki iCandy kako bi riješio sve vaše probleme.

  • PRESELILI SMO SE IZVAN ZEMLJE U KOJOJ SMO KUPILI KOLICA, A POTREBAN JE POPRAVAK ICANDY KOLICA. ŠTO BISMO TREBALI UČINITI?

Ako ste se nakon kupovine dječjih kolica odselili izvan zemlje svojeg prodavača , morat ćete se najprije telefonom obratiti originalnom prodavaču jer vam ugovor o prodaji vrijedi i dalje na mjestu kupovine, a prodavač će vam moći pomoći s dodatnim savjetom ili zamjenskim dijelom.

Ako budete trebali poduzimati dodatne korake, vaš će se prodavač povezati s tvrtkom iCandy kako bi istražio prikladne opcije za rješavanje vašeg problema u najkraćem mogućem roku.

iCandy jamstvo vrijedi samo u zemlji prodaje. To se jamstvo nudi kao dodatak i ne utječe na vaša zakonska prava.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)